torsdag, februari 17

Suck!


Jag känner mig sjuk, fast jag är nog inte de. Är bara hur trött som helst och helt svullen hela jag. Men sjuk är jag nog inte. Ska snart dra i väg till THN en sväng. AF, sen hem igen. Infomöten som man inte har någon nytta av. Men Efter som att jag är trött på att aldrig ha några egna pengar, aldrig kunna gå handla själv utan alltid måste vänta på att Jocken ska komma hem, det känns inte så bra. Jag vill ha egna pengar. En egen ekonomi att leva på. Kunna köpa den där lilla saken som jag så gärna vill ha, kunna köpa de där som man aldrig kan köpa.

Nästa vecka har Liam lov, då ska här grejas. Han sa att han ville baka. Sen ville han åka pulka sa han, men vi får se hur det blir med den saken. Man kan ju inte åka pulka om det inte finns något att åka på. Backaran här omkring är inte direkt vita längre, om det inte är is. Släppa honom i en isbacke är inget jag är så jättesugen på.
Nu får jag nog ta och göra mig i ordning så jag kommer iväg till bussen. Suck!

Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy