tisdag, mars 6

En Vanlig Dag

I dag har det varit full fart som vanligt. Jag hoppade över gymmet i morse. Har inte varit på topp denna veckan. Men i morgon kör jag i gång igen. Annars har vi stressat omkring som i vanlig ordning. Liam va på dagis. Han satt i en rymdraket när jag och bäbisarna hämtade honom. Så söt. Fick numret till en av liams kompisar med. Sånt är kul, när man kan få lite kontakt. En del säger ju inte för hej när man går förbi. Lite tråkigt är de allt kan man ju tycka. Nu har vi kommit hem och öppnat paket med lite nya kläder. Jag har inte råd att gå i affärer och handla kläder till bäbisarna.

Nu verkar de som att de är mat dags. Nu när dom blivit större så klarar jag inte att mata båda samtidigt. JOBBIGT! Ha de gött i alla fall!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy