tisdag, juni 4

Hur Mår Jag?

Funderar på hur man vet hur man mår egentligen? Det är mycket som händer runt omkring hela tiden, hur ska man hinna må över huvud taget innan nästa smäll kommer? Vad gör man egentligen när man känner att man kanske inte är på topp trotts allt? Jag förstår ju att man inte kan låtsas hela tiden, vem försöker man lura? Sig själv?

Man måste fråga sig själv vad som tynger ner en, och börja laga sig själv utefter de. 
Men i detta fallet finns det inte något att laga, snarare något att glömma, om jag ska bli av med det. 

En sak kan vi ju vara överens om...

Lyckan odlar inte sig själv!!!
Man ska så ett frö, och sen ägna resten av sitt liv åt att vårda detta frö, som förhoppningsvis någon gång blir en planta. 

Någonstans är det något som stör mig, i mitt liv, något som jag inte kan sätta fingret på...
Är det jag???
Är det hur jag är? 
Mitt trångsynta sätt att se på livet, världen och mig själv? 
Hur ska jag kunna fixa något sådant? 

Lägg ner!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy