söndag, oktober 23

Tissel Och Tassel

Hum, det är knappt att jag vet vad det är för dag i dag. Hade vi inte haft så mycke på schemat varje dag så skulle detta kunna vara vilken dag som helst på veckan.
Nu sitter jag och lyssnar på lite Avril och väntar på att klockan ska gå lite fortare så att jag kan dra upp alla barnen. Tänk om något år, då är det 6 små tassar som kommer tissla på övervåningen. Gud va livet är underbart när man upptäcker dom små sakerna som kommer att betyda så mycket för ens lycka i framtiden. Jag kan nog skatta mig själv som lycklig, livet har varit så pissit förut, och det hade kunnat vara pissigare nä någonsin. Men med tiden lär man sig nog att välja sina fotsteg bättre än när man är ung och galen. Min väg är rakare nu än någonsin, och jag vet var jag har min plats i livet. Det känns underbart.

Nu börjar det tasslas på övervåningen. =O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy