söndag, oktober 23

Liam Tog Syskonen På En Tur

Jag är förvånad av att Liam tar detta med syskonen så bra. Visst är de tufft för honom när dom små tar mer tid från honom när han vill något, men för de mesta så vill han vara med och hjälper till när de är något han kan göra. Snart vågar jag nog låta honom mata med. Självklart inte ensam. Men han har sagt att han vill, så prova de måste man ju få göra.
Just nu sover Liam, och jag sitter vaken med 3 som sover bredvid mig i soffan. Gubben halvligger å har slängt upp sina ben över mina, skrutten å drutten ligger tillsammans i hörnet av soffan å sover tungt. Ja väntar på att dom ska vakna så dom kan få kvällsmat. Jag är gött trött så vill ju att dom vaknar ganska snart. Dom är svåra att väcka, så de är ingen idé att försöka få liv i dom för att äta. De slutar alltid med att dom äter lite grann innan dom somnar om igen. Då vaknar dom tidigt i natt. Vi får se hur mycket sömn jag får i natt. Sov gött, alla där ute på www. Pözz pözz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy