onsdag, november 2

Trångt

Stackars bloggen, ingen som har tid med några inlägg längre. Men det får vara så ett tag. Jag har så mycke annat att lägga min tid på just nu. Bäbisarna ska ha sin tid, och storebror måste få sin tid med. Men vi kämpar på. I dag är jag uppe tidigt för att gubben ska slippa väcka mig sen. Det är inte ofta han lyckas med de. Jag sover ganska tungt när jag väl får chansen.

I dag ska vi till BVC. Sonja har nog gått upp lite till nu hoppas jag. Vilhelm börjar nästan bli för tung. Det är verkligen skillnad på dom två. Sonja brukar ta god tid på sig när hon äter. Hon har aldrig bråttom. Vilhelm klunkar i sig som om han håller på att svälta. I går fick dom duscha. Sonja skrek och var lite mer obekväm, Vilhelm brukar vara mer öppen och tycka att saker är spännande. Dom är så olika, på alla sätt. Det är kul när dom ligger i lekhagen. börjar Sonja gny lite, så svarar Vilhelm. Sen ligger dom båda två och gnyr tills någon av dom slutar, som om dom faktis kan prata med varandra. Så himla kul.

Nu för tiden när jag ser barnvagnar ute, så känns det konstigt, undrar nästan varför inte alla andra också får två. Det känns, för mig, helt naturligt med två, som om det ska vara så för alla. Tror gubben har varit inne på dom tankarna med. redan på BB gick han omkring på avdelningen och mumlade. Dom har bara en, vi fick två! Och nu när dom är en månad så är det nästan som att man undrar hur våra liv kommer se ut i framtiden. Men herre gud, jag är orolig för hur vi ska få plats här inne. På övervåningen finns det två rum. pojken har ett litet, jag och gubben har det stora. Här nere finns det ett till litet rum. Sen har vi ett extra stort vardagsrum, som går att göra om till ett mindre rum och slå upp en vägg så det blir ett större sovrum till. Men jag tror inte att det funkar riktigt. Vi har ju en ganska stor datahörna, och om vi skulle slå upp en vägg skulle den få plockas bort, för någon annan stans finns det inte plats för den.

Så typiskt, nu har vi varit på BVC, de bara de att jag blev störd mitt i inlägget förut.
Nu postar jag de, så det blir något av de...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy