söndag, november 6

Då Så


Så, de var de kalaset. Jag hatar när man inte hinner känna efter utan bara flyter med och bar är i det som finns. Man missar så mycket då. Såhär såg det ut när det vart färdigt. Jag hann inte ta några bilder, men hoppas att farmor och farfar tog några bilder som man kan få sen.

I dag har vi varit i väg hos kompisen. Det va gött å få umgås utan gubben. Dom små liven tog jag med mig. Det var nog lika bra, för annars hade jag bara oroat mig för hur det gick hemma. Är dom med mig så vet jag att dom mår bra. Vi hann med en liten promenad med. Det är skönt att få komma bort lite och se lite nya ställen. Och massa barn var det, och dom är ju inte dåliga på att liva upp. Fast jag var så trött, har varit det en lång period nu. Börjar känna mig gammal och grå igen. Men jag får väl komma igång med gymmet snart.

Nu ska jag sätta mig framför da tivi! Fick en ny hårddisk i går, ska koppla in den i teven och kika på lite film tänkte jag. Gubben får gärna komma och kramas en stund. Sånt hinner man ju inte med så ofta. Bara en liten kram då och då skadar ju inte. =O) Fick även lite pengar, och massa småplock som ljusstakar och en gosig halsduk, och en bok om kroppen. Det står massa spännande onödigt vetande i den. Som till exempel att det tar 6 månader för en hårsäck att repa sig efter att ett hår släppt, och att skelettet väger ca 3 kg. Det fick mig att fundera på vad kroppens standard egentligen väger på en vuxen. Som skelettet, huden och allt som kroppen behöver för att fungera. Naglarna växer 4 cm på en månad och kan bli upp till 70 cm långa...

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy