fredag, november 4

Nytt Igen


Den nya headern.


Före detta header.

Sådär ja, ny header igen. Den blev väldigt enkelt, men ändå har jag suttit med den i snart 2 timmar. Det tog lite tid att få ordning på texten. Gjorde den på mylivesignature.com Där kan man göra många olika textstilar och storlekar. Kanske är något för dig?

I dag stack gubben till jobbet tidigt. Måndag till torsdag börjar han jobba först 9, så han brukar hjälpa till med matningen här på morgonen. Men i dag jobbar han ju kort dag, så han stack till jobbet kvart över 6. Men jag har varit uppe sen 4 och fått lite egen tid, så nu slipper jag ju stressen som brukar uppstå när jag ska rusa upp och mata dom, samtidigt som jag måste hjälpa pojken med frukost och annat. Sen ska jag hinna pumpa på morgonen med, och äta frukost. Morgonen är den rörigaste och stressigaste tiden på dagen, så nu ligger jag ju lite före i schemat när jag hunnit pumpa i alla fall. Fast de jävligaste är ju att jag måste pumpa nu snart igen...

I dag kanske vi tar en sväng till Lotta Potta. Och i morgon blir det kalas.. suck. Jag känner att jag inte har tid att fylla år, men man måste väl.

Ha det gott nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy