onsdag, november 16

Gjort Den Själv.. =OP


Köpte ju ny mobil för ett tag sedan, Sony Ericsson, Xperia Ray. Har upptäckt att man kan ladda ner massa olika appar till den. Typ som program. Bland annat fotoprogram. Sånt tycker ju jag är så himla kul. Skulle vara kul att jobba med sånt. Men som vanligt så behöver man ju utbildning för att kunna ha minsta lilla chansen till jobb i vårat nya samhälle.

I dag verkar det vara kallt ute. solen kommer inte riktigt fram genom dimman. Ska gå hämta pojken på dagis senare. I går fick han vara hemma på grund av att han inte sköter hämtningen. Han följer inte med när man kommer för att hämta och han springer i väg utan att tänka på att bilar kör bara några få meter från honom. Visserligen är det inte ett barns ansvar att behöva tänka på det, men jag kan heller inte släppa barnvagnen för att hämta tillbaka honom. Så, vi var ute i går och gick, då han själv fick träna på att gå bredvid vagnen och visa att han klarade de, vilket han gjorde. Så vi hoppas på förbättring nu när jag hämtar honom halv 2.

Jag ska hinna göra Play-doh deg nu med, men hur ska jag hitta tid till det? Suck!
Nu ska ungarna ha mat... IGEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy