tisdag, december 25

Julklappar

Tänk att barn blir så otroligt glada när de är jul. Jag har försökt känna efter, bara för att få känna de där igen. Men de är omöjligt när man är sjuk och stressen tagit över helt. Men jag är nöjd med min jul. Tanken av alla glada miner på jul gör de så lätt att ta sig igenom de. Ändå va de många jag saknade. Liam är i alla fall glad över sina klappar. Han sitter just nu i köket med Jocke och bygger lite modeller. Underbart!

Nu är jag helt slut. Ska se om man kan få ut något av mellandagsrean i morgon. Ett par nya skor skulle ju sitta fint efter att jag slitit mina andra i stycken under fredagens sexparty och utekväll. Ha ha.
Ha en underbar kväll alla Goa!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy