tisdag, december 4

Snö & Julkalender


Ja, mina kära vänner. Nu har det kommit så mycke snö så nu kan man inte klaga. Jösses, nu klagar man på att det är för mycke, för jobbigt, ingen kramsnö och jobbigt att gå ut med alla ungar, tungt att köra vagnen och skittråkigt att man inte kan göra snögubbe än. 

Dagarna går fort nu, och julkalendern verkar vara spännande i år. Den första "Mysteriet På Greveholm" gillade jag starkt. Men då var jag ju inte mer än 10 år. Nu när man är några år äldre så vet jag inte riktigt om denna som dom kallar 2:an är lika spännande. Men jag gillar den. Så varje kväll kvart i 7 samlas vi i TV-rummet och bäddar ner oss och bara myser. Det är en oerhört mysig kvart. =O)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy