lördag, december 19

En riktigt dålig mamma....

Shit asså, hittade en länk på en av mina älsklingars blogg. Va ju tvungen att kolla vad de va för länk. De tycker jag att ni med ska göra. Jag lovar att ni kommer bli förbannade. Det står om en mamma, som Twittrade (det är som en blogg, el Facebook skulle jag kunna tro) om sin son som hittades i poolen någon minut innan. Så hon "bloggade" i stället för att ringa larmcentralen. Åååååååääääääää, sånna idioter bör sättas i en pillerkonteiner för tvångsvård. På psyk på livstid för helvete...

Här e länken:
http://aftonbladet.se/nyheter/article6310799.ab

1 kommentar:

  1. Ja jag vet helt jävla bäng!
    Hoppas allt e bra gumman!
    Ta hand om dig kram!

    SvaraRadera

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy