torsdag, december 17

SHIT DÅ....!

Nu kom jag på.. jag är ju så totalt urflippad en människa kan bli. Har "glömt bort" att vi har barnvakt och allt på nyår. Jag glömde, efter allt tjat på pojkvännen om att vi skulle skaffa barnvakt. Vi ska ju ha nyårsfest. Men hur kan man glömma något sånt? Så otroligt smart jag känner mig. Suck, ja då e de väl bara å börja bjuda folk. Men vem har egentligen tid att sitta å supa på nyår? Folk jag känner och umgås med har barn och familjer som dom säkert vill fira med. Fast mitt motargument är ju så klart att man måste få ta det lugt och släppa loss i bland med. Även en mamma i sina bästa dagar behöver en paus från vardagen. En lite brake från livet där pressen är som värst.
Har jag inte rätt?

1 kommentar:

  1. Hej gumman!!!!
    Du har absolut rätt!
    Får se om vi kan komma vet inte om vi har samma tur att fixa barnvakt men ska försöka!!

    Ha en riktigt god jul och gott nytt om vi inte hörs innan!!!

    KRAM!!!

    SvaraRadera

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy