fredag, december 25

Tung dag

I dag vaknade jag sent. Pojken kom och väckte mig med en klapp på kinden. Han är helt underbar. Och nu på kvällen provade jag min nya fritös... Den funkar som den ska i alla fall. Friterad kyckling med ris och sötsur sås. Finns det något bättre? Och jag som lovade mig själv att försöka gå ner ett par KG under julhelgen. Jag dricker Herbalife drycker. Ersätter 2 måltider om dagen. Man blir pigg av proteinpulvret och håller sig mätt ganska länge på de med. Finns i olika smaker med. Själv har jag tre olika smaker hemma, för att kunna variera. Säljer det ganska friskt med. En del fasta kunder, vissa köper bara när dom har pengar till det. Vill du själv prova så kontakta mig.

Ska gå se på Die Hard nu med pojkvännen.
Ha de gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy