lördag, maj 15

Baby, hon ska bli min.



Detta är min systers hund, Baby. Vi har haft henne på prov nu över helgen, och jag tror nog att det kan funka att ha henne här på heltid. Hon är helt underbar. Lyssnar, gör som man säger för det mesta och hon är helt enkelt en trogen vän. Jag ser ingen anledning till varför det inte skulle funka att ha henne när jag slutat skolan. Visserligen så kan det bli problem om jag skulle få jobb eller något. Men den smällen får vi ta då.
Vi var nyss ute, så nu luktar det blöt hund här. Får torka henne med hårtorken... Ha ha!
Ha det bäst nu.




Pözz & Kräm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy