måndag, maj 10

På G Hem ÄNTLIGEN!

På väg till Prag måndagen den 3/5. Började resan bra, den slutade lika dant.
Det fanns gott om fina kyrkor, stora katedraler, var även i benkyrkan i Kutna Hora Kul namn va. =O)

Jag uppfann en ny öl, StrawBeer, helt underbar.

Man blev inte nyktrare av den presic. Här sitter vi på Hard Rock Cafe, jag måste då säga det att när man är en svensk tjej i Prag, får man se upp. Här hittade man många trevliga att prata med. Och engelskan blev bättre ju mer StrawBeer man drack. Helt underbart. Och de bästa va att folk faktsi förstod va man sa. Ha ha ha!


Och, jag fick min tatuering som jag väntat på så länge. Nu har jag den på höger arm. Den kostade 2000 koronas. Det blev runt 800 svenska kronor. Det va ett riktigt kap de. Och jag är fan helnöjd.

Hör av mig mer när jag kommer hem. Har lite kul filmer som jag msåte lägga ut med. Får väl se om jag får ihop det. Hej så länge.

Pözz & Kräm

1 kommentar:

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy