måndag, maj 3

Då åker vi

Nu sticker jag då. Först till GBG 5 timmar, sen bär det av till Lund. Tror till och med att viskulle byta tåg där. Eller om vi bara skulle ta en pause kanske. Vet fan inte. Men jag hoppas nu att det kommer bli lika kul som jag föreställt mig i huvet. annars är de inge mening med de.

Stackars Jocke. Han verkar ju vara helt förtvivlad, som om jag skulle vara borta för alltid. Jag tror inte han förstår hur skönt det kommer vara, för dom med. Man behöver en pause i alla typer av förhållanden. Annars är det väldigt svårt att se vad det är man har, och hur mycket man älskar allt man har runt omkring sig.

Nä, måste greja lite nu, kolla över packningen. Men jag hör av mig innan vi lämnar Sveriges gränser, om jag har tid. =OP

Pözz & Kräm

1 kommentar:

  1. FAN KOM HEM JAG SAKNAR ER!!!!

    Usch nu har jag varit utan er en hel vecka och det har varit så tråkigt utan er!!!

    Ja du fick väl mitt sms om gubben, det kommer nog bli av men är inte säker, får väl se hur det blir. Vet vad du tycker om saken ,hehe.

    Men vi ses på onsdag då har vi redovisning haha.

    Men du får ha det super bra gumman och hälsa D.
    PÖZZ Å KJAM!!!

    SvaraRadera

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy