tisdag, juni 22

Har sällan något att skriva längre!

God morgon!

Det är inte ofta jag tar mig tid att skriva i bloggen längre. hinner inte riktigt med de. Ja går upp tidigt, senast halv 7, sätter mig vid datorn och pluggar teori för körkortet. Sen vaknar pojken, och då är vi igång med att fixa och dona. Det händer inte så mycket runt mig just nu. Och jag lovar er att det är skönt, helt underbart att omgivningen står stilla ett tag, så man hinner komma ikapp.

I går va vi i Vara, träffade Miss C och Miss D. De va skönt att se att dom levde, någorlunda i alla fall. Livet fortsätter ju, vad det än har att bjuda oss på så rullar det på. Så är det, även om det gör ont i bland.

Pözz & Kräm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy