torsdag, december 15

Julgran Och En Egen Tomte




Liam klädde granen, men man fick ju rycka in när han inte nådde längre.


Jocke förstod inte att stjärnan skulle upp sist, men den kom ju upp i alla fall.


Sen va Liam iväg och fick på sig sina tomtekläder. Visst ser han hoppfull ut. Tycker han ser jättegullig ut. Nu känns det lite som jul här hemma. Och dom små växer, och är nog inte så små länge till. Dom mumsar banan, Vilhelm fick smaka på grädde (obetydligt lite så klart) och dom börjar redan få lite ordning på sina magar. Sonja spyr mindre, och Vilhelm äter bättre. Visserligen är dom ju bara 10 veckor, och jag kan känna det som att jag skyndar för fort och kanske har lite bråttom. Men det är så när man har tvillingar. Jag klarar inte riktigt av detta längre, så jag vill nog att dom växer snabbare än dom gör. Men ändå så får dom själva så klart ta det i sin egen takt.
Men vem säger att man inte kan prov sig fram.

Nu närmar det sig julen, och jag har fortfarande 2 klappar kvar att inhandla. Men det löser vi kanske i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy