torsdag, december 22

Hizza/Dizza Björn Rosenström


Björn Rosenström spelas just nu. Det var ett tag sedan jag lyssnade på hans musik. Har ju lixom vuxit upp med hans musik i bakgrunden, så lite minnen ha man ju från den tiden när man lyssnar. Men gud va osammanhängande hans låtar är. En del verkar inte ens ha någon vettig titel. Och någon favoritlåt finns det ju inte heller. Om jag måste välja så är det nog hans album "Pop På Svenska" som jag väljer. Men det är nog på grund av att jag har minnen från det albumet från tiden jag bodde i Töreboda.

Han är ju inte min idol, men ändå så är det svängit och går att lyssna på.

Jag


Björn Rosenström

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy