söndag, januari 1

Jul Bilder 2011

Julen blev mer stressig än vad jag väntat mig, men det kunde ju varit värre. Fast allt blev fel redan från början. Efter som att stora syrran skulle göra gratäng hos lillsyrran så va hon ju tvungen att vara där i tid. Men hon kom senare, och efter det så blev allt senare. Men det gick bra ändå. Fick inga bilder från firandet med min familj, men hämtade kameran när vi skulle åka till Gubbens familj. Så några bilder blev det.




Tänka sig att tomten även fick en liten kram av Liam. Det trodde jag aldrig. Han blev rädd först när tomten var på väg ute i trädgården, men det försvann ganska snart igen.

KulKlappar!




Vadå Maffia?


Jag hamnade med bäbisarna. Klart att dom undrade vad som höll på att hända. 

 Vilhelm hamnade hos farbror en stund.

Hemma igen å slappar dagen efter.

Vilhelm somnade med tidningen i knät.

Gung gung!

Tyvärr så blev det ingen pepparkakshus förr än efter jul, men det var lika uppskattat ändå.



Fotografen Liam tar några kort.

Hoppgungan börjar bli lite mer intressant nu med. för både Sonja...

...Och Vilhelm!
Sonja ska duscha. Vi har allt provat oss fram, men det verkar som att båda två föredrar att duscha med Mamma och Pappa





Storebror älskar ju sina syskon. Gud va han tycker om dom.


jag och Vilhelm har landat en stund i lekhagen.

Sonja ligger och myser en stund i soffan.

Och bakat har jag gjort. Det blir ett storbak i veckan här, men jag undrar allt om man tjänar något på att baka hemma. Man kan ju lika gärna köpa i affären, men det blir godare med hembakat.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy