måndag, januari 23

Blogginlägg

I bland kan jag börja skriva på ett inlägg, men sen blir jag avbruten och måste gå ta hand om bäbisarna eller något annat. Sen sätter jag mig igen och försöker ta upp tråden där jag blir avbruten. Sen blir jag avbruten igen och måste gå ifrån. Och så håller det på hela dagen, tills jag är för trött för att bry mig om det. Sen försöker jag fortsätta dagen efter. Men det är sällan som jag blir klar då heller. Så det är ofta som jag bara skiter i de jag skrivit.

Men nu har jag suttit här i några minuter, och det ser ut so matt det blev ett helt "kort" inlägg ändå. Inte mycket till uppdate, men livstäcken är ju alltid något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy