tisdag, januari 31

Hinna Med....

Uppe halv 6 för att hinna med gymmet. Efter många kalkyler har jag kommit fram till att tidig morgon är min enda 'fritid' kan man väl säga. Kanske ska nämna att jag ogillar att lämna gubben med vakna bäbisar (jag vet ju vad han klarar mindre bra). Dom sover ju under morgontimmarna efter första frukostpasset. Det är ganska skönt att veta de, så slipper jag oroa mig över hur det går hemma, och jag kan ägna mig åt mitt. Det lönar sig under dagen, efter som att jag blir piggare och har mer energi. Nu vaknar Sonja. Dags för frukost nr 2.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy