fredag, april 13

Ny Header Igen


Ny header igen. Ja får lixom ingen ordning på skiten... va fan ska jag göra? Aldrig blir jag nöjd. Men antar att det är så att jag vill ha med så mycket på en sån liten bild, men det finns inte utrymme för både de personliga, och de snygga. Jag får sitta uppe
någon natt, för några andra tillfällen har jag inte till att sitta med sånt här. Mina intressen finns inte längre. Medan gubben tar god tid på sig att sitta och lägga ut texter på Wikipedia, så ger jag all min vakna tid åt mina barn. Såna orättvisor tål inte jag, allt ska vara så lika som möjligt, annars kan det vara. Och det är som dom säger... Många bäckar små. Men om man bara ser bäckarna, så missar man de stora havet som dom rinner ut i och fyller.

Men vem har tid att tänka på sånt? 

=O/





Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Humor BlogRankers.com Bloggparaden GeoURL Blogglista.se BloggRegistret.se RSS/Ping 1000lankar.com - gratis länkkatalog DreamHost coupons

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy