onsdag, juli 24

Let's Quit Smoking




















Jag tror inte att man ska sätta ett datum. Man ska bestämma sig dagen innan, och spendera timmar på nätet och leta efter bilder, fakta och ren peppning. Man ska bunkra upp med Sötsaker i form av klubbor å karameller. Man ska testa plåster och tuggummin, även andra typer av nikotinavvänjande medel. Man måste tala om för sina rökande vänner och förklara vad du tänker gå igenom. Accepterar dom inte det, och ställer sig bredvid dig med en cigarett i mungipan, då är det bara att gå därifrån. En riktig vän stöttar, dom frågar inte om du kan hålla dom sällskap under en cigg. 

Så i dag ska jag peppa mig själv. Så gott jag kan. Sen får det bli plåster för min del.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy