lördag, juli 20

Livet Rullar På

Räkningar strömmar in, och detta är då sådana räkningar som jag inte kan göra så mycket åt. elen, hyran, CSN som plågar mig, klädkonton som aldrig tycks krympa efter ungarnas stora behov av större kläder. 

Mammadagarna är slut, och nu väntar 2 väldigt kritiska månader, då jag antagligen kommer få ringa och be om uppskjutning någon månad. Vilket i sin tur betyder större utgifter nästa månad. Suck! Vad har hänt med samhället? 

Nu ska jag gå lägga mig, eller tuppa av på soffan, vilket som... Spelar det någon roll? 
Med Dave Edmunds i högtalarna, och en stackars cider som bara står, tror jag nog att kvällen är slut!

god natt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy