söndag, april 11

Fest, sen kommer bakfyllan....

Ja men va säger man, de är nite alltid man kan räkna med att man får sina helgplaner genomförda. Speciellt inte när man på fredag efter middag blir "kidnappad" av sin nu mera 30-åriga väninna. Det blev en fest på kvällen, satt i hennes soffa med M och några andra gökar. Sen vet jag inte vad som hände. Men kul hade jag nog... Eller?
I går va jag ju inte alls så pigg som jag önakar att jag varit. Vaknade och kände mig så där pigg som gör när man bara sovit någon timme. När vi käkat pizza, somnade ajg sittandes på toaletten. Då insåg ja att jag nog behövde sova en stund. Så jag bänkade mig på en madrass. De va så fruktansvärt skönt. Å stackars Lottapotta som började städa och grejer när jag låg å sov.

I dag då. Jo, nu har vi ätit lunch, och jag försöker hinna med allt de som jag skulle gjort på dom 2 dagarna som gått åt till kidnappningen, på en dag. Men de e ju bara kul att man någon gång i bland får ta sig hemmifrån utan att känna att man måste hem.

Tack så mycke Lottapotta för en underbar fest. =OP Tror jag!

Pözz & Kräm

4 kommentarer:

  1. Hej! Kul med musik, får se om jag snor idén! Ha en trevlig dag du med :)

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHA ja full blev du i alla fall!

    Herregud tänk inte på det!

    Hoppas du kommer till skolan i mon!

    Skönt att foten börjar bli bra!!

    Ta hand om dig kramizzz och pözz!

    SvaraRadera
  3. Nej fy vad jobbigt!!
    Hoppas du är bättre snart!
    Ja hon mezzade mig med!

    Tack för att du kom förresten på min födelsedag!

    Ta hand om dig kram

    SvaraRadera

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy