tisdag, april 6

god kväll


Jaha, i dag va jag i skolan, hade engelska, hatar engelska. Sen va det lunch, och vem fan sätter sig och äter svampsoppa när man är hungrig och inte ätit frukost? Nä, och salladstalriken var hemsk. Så jag och D gick till amcken och köpte gidis och satte oss på bänkarna som äntligen hade kommit ut. Underbart, synd bara att solen inte va framme.
I går var jag ute med min syster. Vi gick omkring i affärer och tittade på massa skräp som man aldrig skulle få för sig att köpa. Tänka sig att jag hade tid med det. Sen köpte jag inlines, och en matta till min pojk. En sån som han kan köra sina bilar på. Vägar och hus va de på den. Och de bästa av allt va att den va väldigt uppskattad. Och i dag kom mina PS2 mattor. 2 stycken som jag köpte via tradera.com och dom funkar. Så nu kan jag stå och dansa igen. Jag hade en förut, men knapparna gick sönder så den va värdelös. Och så va de rea på CDON.com så jag köpte en serie som jag älskat sedan jag såg första avsnittet. BUFFY, the vampire slayer. alla 7 säsongerna för 999 kr, fraktfritt. GUD VA KUL JAG SKA HA NÄR JAG FÅR DEN.
Och vad har hänt mer? Jag ska till Prag i Tjeckien nu om drygt en månad. Resan är redan betalad och pengar har jag sparat. JAG LÄNGTAR!
nu ska jag nana. Har skola i morgon igen. På förmiddagen vet jag inte vad jag har för lektion, men på eftermiddagen har jag Matte. Detta är för mig, ibland en höjdpunkt!
god natt &
Pözz & Kräm som vanligt.

6 kommentarer:

  1. HAHAHAHA blev du arg! Vad söt du är, herregud det värmde i hjärtat det du skrev, tack så jätte mycket!
    Så du har fått mattorna nu, dansa lite för mig med då!!!
    Imon kommer jag till skolan i allafall, har längtat blir galen här hemma, men det tar vi imon!

    Ta hand om dig nu min vän, och sov gott!
    PÖZZ Å KJAM!

    SvaraRadera
  2. FAN VILKEN FIN BLOGG DU HAR FÅTT!! JÄTTE FIN VERKLIGEN!

    SvaraRadera
  3. Hahaha du slumpades fram när jag var bloggtrafik hahaha fan vad sjukt!

    SvaraRadera
  4. om du anmäler dig på 4days of fame på min blogg så har du chansen att synas på min blogg i vänsterspalten i 4 dagar och dina besökare ökar! :D Love <3
    så om du är sugen kolla in bloggen. http://www.nedzadaomerovic.blogg.se

    SvaraRadera
  5. Hejhej, tack och jag får önska dig en trevlig kväll också. Tack för tipset, jag fixade till det på en gång. Hoppas de vart bättre :) pusspuss

    SvaraRadera
  6. Sv: Är väl inte så svårt? :)

    SvaraRadera

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy