fredag, april 30

Valborg, Jockes födelsedag




Det blev ingen eld. Bara små pyrande fläckar. Men det var mysigt att stå i regnet. Det var det nog fler som tyckte, efter som att det var så många som var kvar.


Men Liam satt i sin kärra och mös. Synd att vi inte hade planerat klädseln efter vädret. Blev för stressigt när vi skulle åka i väg. Men Dom flesta stod nog bara och mös i sina regnrockar.

Nu sitter Jocke och spelar CS, igen. Han gillar det, jag med. Men kan ju inte gärna jaga iväg honom bara för att jag vill spela. Sen så har jag ju annat att göra. Packa te Pragresan te exempel. Men orka de nu! Har suttit i 2 dagar nu och försökt få igång webcameran via MSN. Men det funkade inte. Så jag la in Yahoo messenger på både min och jockes dator. Sen i dag gick vi och köpte en webcamera till hans dator med. Så nu funkar det. Får se bara om de funkar när jag är nere i Prag. Lite skillnad på att sitta 5 meter i från, och vara på andra sidan europa.

På måndag åker jag i väg redan 20 i 9 på morgonen. Ska i väg till GBG först med D för att träffa Mallan och Jojo. Saknar dom, och Jojo är gravid med. Det ska bli kul att träffa dom igen, även om de bara blir en snabbis. Men jag är bra på snabbisar.. =OP

Ha de bäst nu, så slänger jag in ett inlägg i morgon.



Pözz & Kräm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy