måndag, april 26

Måndag morgon

Gör en liten hänvisning till en annan blogg. Gjort en liten bildblogg med bilder på min pojk. det är lite kul tycker jag.

I dag ska det vara föreläsning om Romer. Kan bli intressant. Och i dag är första dagen på mycke länge som jag och pojken ska cykla till dagis och buss. Det blev ju sånt snöras över landet, sen dess har jag inte cyklat. Gjorde bort mig och vurpade på isen. Tur att pojken inte var med.
Men i dag smäller det. Ska bli skönt att få röra lite på sig på morgonen igen.

nä, vi hörs sen. måste göra mig i ordning. rakade nacken i går som jag sa. Men jag får ha utsläppt hår i dag. Plus att jag har små svarta färgprickar i pannan sedan lördagens hårfärgning. Men dom går nog snart bort.

Pözz & Kräm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy