torsdag, september 6

Blogga Om vadå?

Jag vet faktis inte vad jag ska blogga om just nu. försov oss, en timme. Det är väl inte hela världen tänker ni, fast för mig är det de. Kan så lätt må dåligt av sånt. 

För övrigt så är det ju torsdag, inget speciellt händer på torsdagar. Liams sista dagisdag för denna veckan. Sen börjar helgen lite smått. I helgen ska vi köra lite mer skit till LGH. Sen tror jag att vi ska försöka bo där över helgen. Det är faktis så att vi inte har gjort slut, utan vi ska vara särbo ett tag. Värre än så är det inte. hellre särbos nu en period, än att vi låter det gå så långt  att vi inte alls orkar med varandra. Jag hoppas på det bättre nu, och vi ska göra så gott vi kan, för familjen. 

Nu vankas det snart 2 ettårskalas. Tur att dom kom samma dag. =OP 
Jag känner mig lyckligt lottad som har mina barn. Dom är alla tre helt underbara. Sonaj har börjat prata lite smått, hon gör sina tappra försök. Vilhelm har hittat sin favoritplats. har en lära-gå-vagn som han sätter sig i, och där sitter han sen. Han kan säkert sitta där i timmar. =O)

Nu är det dags för dom små att få lite gröt. sen är det vila igen. 



Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Humor BlogRankers.com Bloggparaden GeoURL Blogglista.se BloggRegistret.se RSS/Ping 1000lankar.com - gratis länkkatalog DreamHost coupons

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy