torsdag, september 6

Raka Benen, MANLIGT!


Jag satt precis och funderade lite på detta med att raka benen. Jag själv bryr mig inte så mycket om det. Men, när man då träffar folk, som råkar titta på ens ben, då undrar dom ju så klart hur jag kan med att gå omkring sådär. "Det är manligt"!
Jag tänkte såhär...
Tjejer rakar benen, för att inte se ut som män, är det då så att män är fula när dom är håriga? Är det så att vi rakar benen, för att inte vara fula som killar? Eller hur tänker kvinnor som ständigt måste röja undan allt detta håret. Är det inte lite kränkande mot männen då, som faktis är håriga, dom kan ju inte raka sig, hur håriga dom än är, om dom inte ska riskera att bli sedda som transor eller bögar av en extrem typ. 
Jag blir inte klok på systemet vi lever i. Hur är folk funtade, varför får inte alla vara som dom är, så som dom ser ut, utan att behöva känna att DOM är fel.
JAG BLIR TOKIG!!!




Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Humor BlogRankers.com Bloggparaden GeoURL Blogglista.se BloggRegistret.se RSS/Ping 1000lankar.com - gratis länkkatalog DreamHost coupons

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy