måndag, september 3

Flytten Tar Hårt På ALLA ANDRA!

Jag har förstått att det finns många där ute som tycker att jag är en jävla idiot som tar med mig ungarna och flyttar. Men låt mig även nämna att det inte finns en jävel som heller vet varför jag gör det. Jag har heller ingen lust att sitta och diskutera varför med alla, för det finns inget behov av att alla ska förstå saker som jag gör. Denna typ av privatliv passar sig inte i allas vetskap. 
Jag vet inte hur många gånger jag nämnt att folk inte har med det att göra, vet inte hur många gånger jag känt att jag gör fel, bara för att andra inte ska må dåligt. För det är ju bättre att jag mår dåligt, att barnen börjar må dåligt på grund av deras mamma mår skit. Hellre de än att alla andra mår dåligt, eller va tror ni?

Sorry, jag kan inte handla efter andras viljor. Jag handlar efter hur mina barn mår, hur jag mår, hur vi mår tillsammans. 
Framtiden mina vänner, det är den som driver mig. Så fråga inte mer, undra inte varför. 
Jag vill ha respekt för det val jag gjort. Gillar ni det inte, så ta era klagomål till någon som har tid att bry sig om vad andra tycker. 



Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Humor BlogRankers.com Bloggparaden GeoURL Blogglista.se BloggRegistret.se RSS/Ping 1000lankar.com - gratis länkkatalog DreamHost coupons

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy