onsdag, september 12

Virtual Villagers - The Secret City




Träffa min vän bacon, han är gött trög, fattar inte vad jag säger till honom att göra. Detta är ett kul spel. Man kan spela i evigheter. Lösa pussel och försöka komma på hur man ska skaffa fram mat, låsa upp en dörr, bygga små hus så att man kan öka befolkningen. I Like It!
Sitter och spelar lite när ungarna sover. Har egentligen massor att göra, men i bland måste man få lov att ta sig en paus. Så är det genom hela livet. 
För övrigt så händer det inte så mycket just nu. Väntar på helgen, den kommer väl snart. Då ska det inhandlas sängar, sen får vi väl se hur det går i nya placet. Jag hoppas innerligt att alla mina kycklingar ska trivas i nya lyan. Annars vet jag inte vad jag ska göra. Håller tummarna för att dom ska trivas. 




Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Humor BlogRankers.com Bloggparaden GeoURL Blogglista.se BloggRegistret.se RSS/Ping 1000lankar.com - gratis länkkatalog DreamHost coupons

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy