torsdag, november 22

Life Is Growing, Money is roll in

Liam är på dagis, tvillingarna busar. Här sitter jag och tänker... 

Jag hoppas väl på att det ska trilla in ett jobb snart, vi får se vad som händer. Ett CV är ju inte de enklaste att skriva, speciellt inte när man aldrig sparar det, utan måste skriva om de hela tiden. Men denna gången ska det sparas ner på så många olika platser på datorerna här som möjligt, så det aldrig går förlorat igen. 

Jag ska fixa mig ett truckkort tänkte jag. Koster ju ett par tusingar, men det kan det vara värt. Nu ska vi bara trolla fram dom pengarna med. Det kan väl ta någon vecka kanske, med hjälp av hemsidan. Inte så stort problem. Konstigt nog har det rullat på rejält det senaste. Det blir inga stora pengar över en natt, men jag är helt nöjd med den lilla slanten jag gav för att få igång de hela, för den har jag fått tillbaka många många gånger.

Nu måste jag fixa lite här. en uppsägning av lägenheten ska göras, fixas lite i köket. sen har vi livet som bara rullar på, får inte glömma att ta hand om de.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy