tisdag, november 20

Tisdag...Igen!

Lite planer har jag allt för dagen, men de är inget jag orkar sitta här och fundera på. 
Hyresvärden va här i går, fixade ett element och ett telejack som satt ut&in???
Säger upp lägenheten nu, så får jag hoppas på att jag hittar något annat innan tiden gått ut. Annars vet jag inte riktigt vart jag ska ta vägen.
Hade jag bara haft bil, skulle jag kunna hyra något mysigt på landet. Det skulle varit så perfekt. 

Nu till en liten fundering....
Hur stort är WWW egentligen? Hur kan det finnas så mycket plats för allt? Var hamnar allt? Herre jösses, det måste vara oändligt. Jag ska spendera några timmar åt att ta reda på hur stort det är. Jag behöver få någon typ av bild, ska börja med något som kräver en bild på hur stort område jag har att röra mig på... Kan ta ett tag, men jag måste..

Nu ska först dom små få i sig lite gröt. Dom dricker ju fortfarande välling till frukost, mest för att dom gillar det, men även för att jag anser att den lilla stunden av mys behöver dom. Hela dagarna är det ju bara spring här, så man får passa på. =O)



Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Humor BlogRankers.com Bloggparaden GeoURL Blogglista.se BloggRegistret.se RSS/Ping 1000lankar.com - gratis länkkatalog DreamHost coupons

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy