måndag, november 26

Ny vecka, Snart December

Vart i Göteborg över helgen. De vart ju skönt att komma bort lite å få träffa bästaste Mallan å hennes barn. Men nu ska allt återgå till de normala hade jag tänkt. de e bara de att över helgen kom jag till insikt när det gäller mycke i de "normala". Vi får se vad som händer. Man ska ju aldrig dra för snabba slutsatser. 

För övrigt så jobbar jag med att skaffa ett jobb, det går väl sådär, men känner ingen större press än. Dom små har ju inte kommit in på dagis än, så jag kan ju inte direkt börja jobba med en gång. Men jag håller mig uppdaterad om vad som finns. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy