torsdag, februari 2

-DES- Om Djurrättsaktivisternas Demonstrering Mot Mc-gäng

Va inne och kikade på gubbens brors blogg häromdagen. Han hade gjort ett inlägg som väldigt många tyckte vart intressant att döma av hans besökare och kommentar lista. 
"Djurrättsaktivister demonstrerade mot MC gäng"
Detta vart då något som var kul att läsa. Uppenbarligen så var det inte bara jag som tyckte det. 

Ta en titt ni med, inte för att han behöver fler besökare denna månaden, men han hittar alltid något kul att skriva om. 
Han hade många besökare den dagen, så jag hoppas att han har kopplat sin blogg till bloggerfy

Nu måste jag åter till familjelivet. inte har jag tid att sitta här och roa mig....





Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy