fredag, februari 3

Kan Du Teckna Snyggt?

Söker efter någon som vill hjälpa mig med en tatoo. Jag tecknar ju så jävla uggley så man ser ju inte ens vad det föreställer. 
This is it:
Min 4 åriga pojk är tvilling i stjärntäcken, sen kommer mina två små tvillingar, som är vågar. Jag vill pussla ihop det till en enda stor tatuering. Och det ska vara möjligt att lägga till ev. andra barn senare i livet, man vet ju aldrig. Sen vill jag ju såklart ha med deras namn med, någon stans. Liam, Sonja, Vilhelm.

Denna ska jag ha på ryggen, hela övre ryggen får det nog bli. 
Någon som vill hjälpa? Jag gör reklam för eran blogg i någon månad här på min blogg. =O)



Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Humor BlogRankers.com Bloggparaden GeoURL Blogglista.se RSS/Ping 1000lankar.com - gratis länkkatalog DreamHost coupons

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy