måndag, februari 20

Tvillingar

Att ha tvillingar är väldigt speciellt. Jag har förstått att det är något som många mammor önskar sig. Jag önskade de aldrig. Har inte ägnat några tankar åt hur det skulle vara att få tvillingar. Inte innan den dagen vi gjorde ultraljudet. Efter de så har jag undrat mycke. Tur att jag har gubbens bror och hans familj. Dom har en tjej som är 4 är äldre an tvillingtjejerna. Så det liknar våran familj. Jag förstod att vi valt en bra ålder för rollen att bli storebror. Och nu när vi gått igenom 9tunga månader och 5 ganska härliga månader, så önskar jag oss inget bättre an de vi har fått. Så vi ar tacksamma. Och jag är glad. Så himla glad!


1 kommentar:

  1. Tycker tvillingar är så intressant tänk att det kan bli två :) Söta barn du har!

    SvaraRadera

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy