torsdag, februari 2

Tämligen Rimmlig Dag Sammanfattningsvis

Lång dag, ändå har jag inte gjort så mycke. Förmiddagen var lugn. Inget gym på morgonen. Var helt tjock i halsen när jag vaknade, så jag fick hoppa över det i dag, dags att dammsuga sängarna. Hämtade lillasyster när Gubben vart hemma på lunch. Sen var hon här och tog hand om bäbisarna när jag hämtade Liam på dagis. Det var skönt att slippa packa iväg oss allihopa. Sen satt vi mest och tjötade. Matade Sonja innan gubben kom hem från jobbet, så han fick ta Vilhelm och ge honom mat. Vi stack till badet och simmade någon kilometer. Tänk att det kan ta sån tid att simma. Man kommer ju ingen stans. 
Kvällen har varit ganska lugn. Fick möblera om i vårat rum. Flyttade bort Vilhelms säng från skorstenen, har börjat mögla i taken och under tapeten där. FAN! Men där ville jag ju inte ha pojken sovandes. Så nu har vi allt knött ihop oss intill en vägg, 4 stackars sängar. Knappt att man kan få ner fötterna mellan alla sängar när det är dags att gå upp. 

I övrigt har det varit en ganska bra dag. 
Nu är jag tröttiz, så jag ska nana!



Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Humor BlogRankers.com Bloggparaden GeoURL Blogglista.se RSS/Ping 1000lankar.com - gratis länkkatalog DreamHost coupons

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy