onsdag, februari 8

Tjäna Gratis Pengar

Nä du, det blir inte många inlägg nu för tiden. Måste försöka hålla nere Internet kostnaden på mobilen. Och tid att sitta vid datorn har jag inte så gott om. Just nu sover dom båda små. Storebror är på dagis och pappa på jobbet. Och här sitter en pigg Madde som spenderat morgonen på gymet. 
Så över till något intressantare.

Vet du hur man kan tjäna pengar på att spela på Internet?

Intressant fråga va? Det roliga är att jag själv var kritisk, men satt i går och tjänade 200 kr. Fast denna lilla summan kom till på grund av att jag feg-spelade. Jag är inte någon rikemansunge och måste hålla hårt i mina stackars slantar. Men då jag satsade en stackars hundring, växte den sakta... mycket sakta, men säkert. Och nu när jag känt på det lite (och tänker känna lite till)  så tror jag nog att det kan fungera. 

Jag får nog uppdatera lite senare... 





Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Humor BlogRankers.com Bloggparaden GeoURL Blogglista.se RSS/Ping 1000lankar.com - gratis länkkatalog DreamHost coupons

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy