torsdag, juni 7

Bild uppdate


Vilhelm och Sonja bor i sina räserbilar på dagarna här. Dom vill inget annat, vilket jag tycker är lite tråkigt. Men man kan ju tänka sig vilken frihet det blir för dom när dom springer omkring här. 




Det som är så roligt är att jag har ett precis lika dant kort på Liam när han gör samma min. 



Klätterfia tar sig snart över staketet.





Första badet utomhus. Det gillade dom. Sonja plaskade omkring och tog bestämda kliv runt å runt å runt.... 



Upptäcksfärd i köket. 



Två glada som inte tycks ha ett enda bekymmer i hela världen. 



Lika eller? 


Eller? Fast Sonja har nog fått mammas glada mungipor. 


Vilhelm är en riktig liten linsLus. jag har en rolig film med honom när han sitter i sin räserbil framför kameran, när jag vrider kameran lite, åker han efter... ha ha! 




andra baddagen ute. Kan man ha det bättre?


Storebror är med och leker i bollhavet. Ska nog köpa fler bollar senare. Kanske jag har någon stans att gömma mig med sen. 



Det är bara bus på dessa ungar. 



Borta!












Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Humor BlogRankers.com Bloggparaden GeoURL Blogglista.se BloggRegistret.se RSS/Ping 1000lankar.com - gratis länkkatalog DreamHost coupons

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy