fredag, juni 8

Vankas Begravning



Nä, det är ingen bra dag i dag. Känner inte alls för att vara vaken. Hade jag kunnat, skulle jag nog legat i sängen hela dagen, inte brytt mig om att gå upp alls. Men nu när jag ändå är uppe, så vill jag helst att tiden springer i från mig, sådär som den brukar göra. Men i stället tycks den gå långsammare än någonsin. 

Det är så många som är glada i dag, som tar studenten och som äntligen får sommarlov. 
Grattis till er!




Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Humor BlogRankers.com Bloggparaden GeoURL Blogglista.se BloggRegistret.se RSS/Ping 1000lankar.com - gratis länkkatalog DreamHost coupons

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy