fredag, juni 22

Glad Midsommar

Glad Midsommar önskar vi er med lite goa bilder. 


Vilhelm får provsitta den gamla sköna babysittern, 


som ni ser, så har han vuxit ur den. 


Även den sköna gungan har han vuxit ur. Den har vi gungat i många gånger. Väldigt populär när man har tvillingar måste jag säga. 


Första dagen utan den stora lekhagen som mest va i vägen det sista. Det var inte många som ville sitta i den och knö.


Sonja va ju vöerlycklig att hon fick lov att krypa i större cirklar. 


Vilhelms lycka vet jag inte vad den kom av. Men han är alltid glad ändå, med eller utan lekhage. 


Pappa hemma från jobbet, dags att sätta upp en riktig grind.


Storebror bäddar ner sig för att mysa en stund. 


Sonja står och tittar på Mora Träsk. det händer väl att hon försöker förstå vad idioterna håller på med på den stora bilden. 


Vilhelm är inte lika intresserad av Mora träsk som Sonja. Han har ju hela sin värld framför sig. 


Godis!


Rumpnissen


Syskon kärlek. 


Och så var det någon som fyllde 5 år här. Morgonpresenten var ett väl uppskattat garage. 


Yeje!!


Klättrar, ajja bajja, det tycker mamma att vi väntar med i några månader till! 
Stoppa mig om du kan får jag oftast till svar.





Ni behöver inte slåss om damsugaren. 





Kalas dags. Gud va hän väntade länge på att kalaset skulle börja. Tiden har aldrig gått så långsamt förut. 


Han fick ett tält av farmor och farfar. 


Polis set av Moster Lollo och Micke. 


här kalasas det på kex. 


Full rulle, eller vad?





Liam började redan nästa dag att styra och ställa. Nu va han ju riktigt polis. Han använde Sonjas matstol som kontor. Gud va kontroller det va när jag stod där och försökte låta bli att bränna köttbullarna. Ha ha!











Vi la upp Vilhelm på vårat glasbord, och där låg han en stund. 


Kort från undersidan. 





Jag va iväg och köpte tält till dom små, med en liten tunnel till. Och en gåvagn som dom kunde putta framför sig. 











Mys med storebror i soffan. 


Titta va jag hittade mamma. 





Sonja bara myser! 


tänk att Liam är så bra på att vara med på kort. 





Nu har det blivit lättare att duscha dom små. Och roligt har dom. 





Midsommarfirande hos min lillasyster. Det är hon som är den gravida klumpen mitt i där. Snart dags för hennes tvillingar att komma ut. 











Världens goaste hund. Så supersnäll och underbar mot ungarna. Han är så fruktansvärt smart och vet precis vad en liten är, och att han ska vara rädd om dom. 

I kväll när jag skulle natta Liam, så lyssnade han på en saga där glasögon kom på tal. Sen tog det inte en lång stund innan han sa (efter att ha sett väldigt fundersam ut). -Mamma, I tanters glasögon, i dom kan man se jätte långt bort!
Jag garvade, gud va skön han är. 

Önskar er alla en riktigt 
Härlig Midsommar Helg!




Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Humor BlogRankers.com Bloggparaden GeoURL Blogglista.se BloggRegistret.se RSS/Ping 1000lankar.com - gratis länkkatalog DreamHost coupons

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy