måndag, juni 25

Ungdomen Försvann På Vägen Hit

Regn, massa regn! Tänker det aldrig sluta eller? 
Satt i går och tänkte på alla dom som super upp sina pengar nu när det är midsommar tider och semester. Det får mig att undra hur man man orkar med. Att dricka, det kan va kul, men att supa till varje kväll är väl något som jag i dagsläget inte skulle klara av. Visst har man varit där, gjort det där som man inte kommer ihåg. Träffat alla som man glömt bort. Gjort alla dumma grejer som man tyvärr kommer ihåg. Jag kan ju säga att jag inte saknar min ungdom. Men jag saknar den känslan av att få vara ung. Kommer jag någonsin känna så igen?

Ta det lugnt där ute med drickandet. Vore väl kul om man fick lov att komma ihåg sin semester. 



Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Humor BlogRankers.com Bloggparaden GeoURL Blogglista.se BloggRegistret.se RSS/Ping 1000lankar.com - gratis länkkatalog DreamHost coupons

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy