tisdag, juni 12

Kol - Lungsjukdom

Så jävla trött precis hela tiden. Jag vill gärna vara uppe tidigt, innan alla ungar vaknar. Så jag får lite tid för mig själv. en kopp kaffe och lite dator eller tv bara för att starta morgonen på något sätt. Jag höll på att skriva kaffe och en cigg, men nu har jag fått veta att en sjukdom kommer ta ännu en familjemedlem från mig, så jag stöttar genom att försöka sluta. 

Kol. Va va de undrade jag, men googlade och blev genast mycke visare. Det är många som drabbas, och mest rökare. Lungkapaciteten minskar med tiden. 
Jag slutar gärna röka, bara jag slipper vara med om fler begravningar. Det gör bara ont. 



Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Humor BlogRankers.com Bloggparaden GeoURL Blogglista.se BloggRegistret.se RSS/Ping 1000lankar.com - gratis länkkatalog DreamHost coupons

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy