lördag, juni 16

Till Mina Barn


Mitt löfte till er alla så länge jag lever:
Först av allt, jag är din mamma, kanske även din bästa vän. Jag kommer att förfölja dig, flippa ut på dig, lära dig, driva dig till vansinne, vara din värsta mardröm, och jaga dig som en blodhund när det behövs.
Varför?
Eftersom du är det viktigaste i MITT LIV!
♥ JAG ÄLSKAR DIG ♥

När du förstår varför, vet jag att du är en ansvarsfull vuxen. Du kommer aldrig hitta någon som älskar dig så villkorslöst, tar hand om dig och bryr sig mer om dig än jag gör. Om du inte har hatat mig, åtminstone en gång har jag inte gjort mitt jobb tillräckligt bra!!










Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Humor BlogRankers.com Bloggparaden GeoURL Blogglista.se BloggRegistret.se RSS/Ping 1000lankar.com - gratis länkkatalog DreamHost coupons

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy