söndag, oktober 18

Min Syster....

Av blod är vi gjutna, du och jag.
Samma kött e de som plågar vårat sinne.
Samma känslor e det som smittar av sig, vi är ett, du och jag.
För alltid är jag en del av dig.
För alltid är du en del av mig.
Allt jag vill säga är - Vi är syskon, vi har samma far, samma underbara mor.
Jag såg dig bli mogen, jag var där när du fick ditt hjärta krossat.
Jag såg dig gråta en gång, allt fastnar här inne ska du veta.
VI, jag och du, är bundna till varandra, genom blod och tårar.
Och du kommer alltid förbli min syster.
ALLTID!!!
Och jag är redo att spilla blod för dig, precis som när jag spiller tårar och svett för dig.

JAG KOMMER ALLTID FINNAS HÄR!!
även om du inte känner så, så är jag bunden till dig, utan att blanda vårat blod... för det är redan blandat... jag är och kommer alltid vara en del av dig.... ALLTID!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy