onsdag, oktober 21

R.I.P Pappa Roger



R.I.P 20 Oktober - 2009





Pappa, jag är så lessen för det ja aldrig sagt eller gjort som skulle fått dig att må bättre. Jag var rädd. Men nu måste jag leva med allt det osagda, och veta att det kanske hade hjälpt dig. Vi är många, fler än du någonsin kunnat tro som sörjer din bortgång. Många som velat ta farväl på riktigt. Nu ligger du på ett sjukhus, kall och blå av ditt stelnade kungablod. Att stå bredvid dig, lägga handen på din döda kind, fick mig att förstå att du varit död länge, detta var bara en befrielse för dig. Du orkade inte med allt de tunga, men du ville heller inte dela det med någon. Nu är du fri pappa. flyg nu, lätt som en fjäder, du är värd all din frihet som du länge längtat efter.


Var fri, och förbli lycklig.




Vi minns dig, föralltid.
Skickar min kärlek till dig med en vind upp till himlen och hoppas på att den hittar dig där på din tron.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy